آخرین بروزرسانی سایت : ۲۸ / اردیبهشت / ۰۳ | ۹:۴۸ ب.ظ

اداره صمت کهنوج قیمت هر سیلندر ۱۱کیلویی را۱۶۷۰۰تومان اعلام کرد

#اداره صمت کهنوج: قیمت هر سیلندر گاز ۱۶۷۰۰ #پس از پیگیریهای خبرنگار توار مبنی بر افزایش قیمت سیلندر گاز ، اداره صمت کهنوج قیمت مصوب هر سیلندر یازده کیلویی گاز را ۱۶هزار و۷۰۰تومان اعلام کرد. #به گزارش پایگاه خبری توار بعد از دریافت گزارشات و شکایات مردم از افزایش بی رویه قیمت سیلندر گاز تا ۲۲ هزارتومان و انتشار گزارشی از نابسامانی در قیمت سیلندر در رسانه خبری کهنوجیها و پیگیری خبرنگار ما، اداره صنعت ، معدن و تجارت کهنوج قیمت مصوب هر سیلندر گاز را تا اطلاع ثانوی ۱۶هزار و۷۰۰تومان اعلام و از مردم خواست در صورت مشاهده گرانفروشی مراتب را از طریق شماره ۱۲۴ به این اداره گزارش نمایند. #همچنین اداره صمت کهنوج اعلام کرد : برای متخلفانی که قیمت سیلندر گاز را بی ضابطه افزایش داده بودن پرونده تشکیل و جهت برخورد قانونی به تعزیرات ارسال گردید .

اداره صمت کهنوج: قیمت هر سیلندر گاز ۱۶۷۰۰

 

پس از پیگیریهای خبرنگار توار مبنی بر افزایش قیمت سیلندر گاز ، اداره صمت کهنوج قیمت مصوب هر سیلندر یازده کیلویی گاز را ۱۶هزار و۷۰۰تومان اعلام کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری توار بعد از دریافت گزارشات و شکایات مردم از افزایش بی رویه قیمت سیلندر گاز تا ۲۲ هزارتومان و انتشار گزارشی از نابسامانی در قیمت سیلندر در رسانه خبری کهنوجیها و پیگیری خبرنگار ما، اداره صنعت ، معدن و تجارت کهنوج قیمت مصوب هر سیلندر گاز را تا اطلاع ثانوی ۱۶هزار و۷۰۰تومان اعلام و از مردم خواست در صورت مشاهده گرانفروشی مراتب را از طریق شماره ۱۲۴ به این اداره گزارش نمایند.

 

همچنین اداره صمت کهنوج اعلام کرد : برای متخلفانی که قیمت سیلندر گاز را بی ضابطه افزایش داده بودن پرونده تشکیل و جهت برخورد قانونی به تعزیرات ارسال گردید .

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید