آخرین بروزرسانی سایت : ۲۸ / اردیبهشت / ۰۳ | ۹:۴۸ ب.ظ

ورزش را در مناطق محروم پولی نکنید!

ورزش را در مناطق محروم پولی نکنید !
زمین چمن کهنوج به بخش خصوصی واگذار شد!
به گزارش توار مهدی حیدری رئیس اداره ورزش و جوانان کهنوج در گفتگو با جبار زارعی خبرنگار توار با اعلام این خبر گفت در راستای اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ زمین چمن با قرادادی به مبلغ ۴۰۰ هزارتومان به بخش خصوصی واگذار گردید./انتهای پیام

سیاست‌های كلی اصل ۴۴قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در خرداد ۱۳۸۴ از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد
که در شهریور ۹۴ در جلسه با سران قوا از روند اجرای آن انتقاد کردند.رهبری در آن جلسه با صراحت تأکید کردند که من از این اصل، انتظار انقلاب اقتصادی داشتم، اما پس از مدت‌ها آثاری از اجرای آن در جامعه نمی‌بینم
شهرستان کهنوج و سایر شهرستانهای جنوبی کرمان از نظر سرانه ورزشی در وضعیت نامطلوبی قرار دارند و با وجود استعدادهای زیادی که در ورزش به خصوص فوتبال دارند انتظار می رود مسئولین در جهت رشد و پرورش این استعدادها همت گمارند .حال آنکه با پولی کردن و اخذ اجاره از جوانان و نوجوانان ورزشکاری که اکثرا از اقشار کم درآمد جامعه هستند و بسیاری از خانواده ها از پس هزینه های جاری زندگی هم بر نمی آیند این جوانان را به جای نزدیک کردن به ورزش ، از ورزش کردن دور می کنیم .
منطقه جنوب کرمان بواسطه محرومیتها و تبعیضهای تاریخی به اندازه کافی دچار مشکل می باشد ونباید همین حداقل امکانات ورزشی موجود را هم با پولی کردن از جوانان بگیریم .
انتظار از مسئولین استانی بخصوص مدیرکل ورزش و جوانان ، فرماندار کهنوج و نماینده مردم پنج گنج اینست که با ورود به این موضوع هم اجاره زمین به بخش خصوصی را متوقف کنند و هم هزینه اجاره سالنهای ورزشی را کاهش دهند.
لطفاً با این نوع مدیریت بدسلیقه ،جوانان را از ورزش فراری ندهید . ما به اندازه کافی دچار معضلات و آسیبهای اجتماعی هستیم .

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید