آخرین بروزرسانی سایت : ۲۸ / اردیبهشت / ۰۳ | ۹:۴۸ ب.ظ

کشف۷۸فقره پرونده مالی با عودت ۲۳میلیارد به مالباختگان از سوی پلیس فتا قلعه گنج

به گزارش پایگاه خبری توار، سرپرست فرماندهی انتظامی”قلعه گنج”از دستگیری ۳۵ متهم سایبری و کشف بیش از ۷۸پرونده کلاهبرداری به مبلغ ۲۳ میلیارد ریال در عملیات های پلیس فتا این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”محمدرضا بیلری”در این خصوص اظهار داشت: با تلاش همکاران پلیس فتا این فرماندهی در سال ۱۴۰۱ موفق به شناسایی و دستگیری ۳۵ کلاهبرادر حرفه ای و کشف ۷۸فقره انواع پرونده کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی شدیم که این افراد با شیوه های مختلف اقدام به تخلیه حساب شهروندان و کلاهبرداری می کردند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۳میلیارد ریال به مالباختگان برگشت داده شده عنوان داشت: در راستای کشف این پرونده ها ۳۵ کلاهبردار حرفه ای دستگیر و روانه زندان شدند.

سرهنگ بیلری در پایان به شهروندان توصیه کرد: با توجه به گستردگی جرائم فضای مجازی و عدم شناخت مخاطب در این فضا تا زمانی که کالا را تحویل نگرفته اید هیچ وجهی را تحت عنوان بیعانه یا کل بهای معامله را پرداخت ننمایند، همچنین به هیچ وجه بر روی لینک های آلوده تحت هر عنوان کلیک نکنند زیرا مجرمین فضای مجازی از غفلت شما سو استفاده و اقدام به سرقت اطلاعات و برداشت از حساب بانکی می کنند.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید