آخرین بروزرسانی سایت : ۲۸ / اردیبهشت / ۰۳ | ۹:۴۸ ب.ظ

کلید خوردن موج جدید اعتراض کارگران معدن آسمینون

ب گزارش پایگاه خبری توار . کد کارگاهی معدن آسمینون را صادر کنید

کارگران معدن آسمینون که خردادماه سال جاری جشن بازگشایی معدن آسمینون را با بهره بردار جدید برگزار کردند، بعد از گذشت حدود دو ماه از آن جشن، امروز صبح با حضور در فرمانداری منوجان نسبت به عدم صدور کد کارگاهی توسط سازمان صمت جنوب کرمان دست به تجمع اعتراضی زدند .

گزارشات دریافتی نشان می دهد میان شرکت پارت گوال بهره بردار معدن با سازمان صمت جنوب کرمان اختلافاتی بر سر میزان تولید وجود دارد که در مذاکراتی که امروز فرماندار منوجان با مروجی مدیرکل صنعت،معدن و تجارت جنوب کرمان انجام گرفته قرار شده طی روزهای آینده بررسی طرح شرکت بهره بردار انجام شود.
البته گزارشهايي هم از عدم صدور راي ديوان عالي كشور به اعتراض عليمحمدي دريافت شده است.مسخص نيست اين راي تاثيري در صدور پروانه بهره برداري دارد يا خير ؟
امیدواریم با صدور کد کارگاهی کارگران معدن هر چه سریعتر به محل کار خود بازگردند .
معدن آسمینون از تیرماه ۱۴۰۱ تعطیل شد که بعد از درخواست کارگران مبنی بر خلع ید بهره بردار سابق و پیگیریهای شکرالهی و سراجی فرماندار منوجان این مهم به وقوع پیوست و شرکت پارت گوال توانست برنده مزایده شود .
حالا سراجی فرماندار منوجان به پیمانکار جدید تاکید کرده که حق کارگران خط قرمز ماست و حق و حقوق کارگران را باید به طور کامل بپردازند.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید