آخرین بروزرسانی سایت : ۲۸ / اردیبهشت / ۰۳ | ۹:۴۸ ب.ظ

اولین سفر فداکار استاندار کرمان به شهرستان فاریاب

به گزارش پايگاه خبري توار ، استاندار در ادامه سفر به جنوب کرمان ۳۰تیر درشهرستان فاریاب، پای صحبت مسئولان و مردم این منطقه نشست.
محمدمهدی فداکار در ابتدای ورود به فاریاب با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس به دیدار خانواده سردار شهید حسین تاجیک از شهدای شاخص منطقه رفت.
در بازدید استاندار از جاده فاریاب- ارزوئیه اعلام شد: ۲۰ کیلومتر از ۵۰ کیلومتر محور فاریاب به ارزوییه از سمت صوغان آسفالت شده، هشت کیلومتر نیز آماده آسفالت و ۱۳ کیلومتر از این محور هنوز خام و دست نخورده باقی مانده است.
همچنین پیشرفت کلی طرح روکش آسفالت محور فاریاب به ارزوییه ۵۵ درصد اعلام و بیان شد که ۹۵ میلیارد تومان برای تکمیل این طرح لازم است.
این محور، فاریاب را به ارزوئیه و اسفندقه جیرفت، همچنین شهرستان های بافت و سیرجان وصل می‌ کند.
ادامه سفر استاندار به فاریاب به بازدید از سایت اداری در حال احداث این شهرستان اختصاص یافت که با زیربنای سه هزار مترمربع قرار است به بهره برداری برسد.
پیشرفت فیزیکی سایت اداری فاریاب ۶۵ درصد اعلام و بیان شد که حدود چهار میلیارد تومان برای احداث آن تاکنون هزینه شده است.
سپس از پروژه های آبرسانی در حال اجرا نیز بازدید کردند ودر پایان در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور نماینده پنج شهرستان دکتر شکرالهی و تعدادی از مدیران کل ادارات برگزار شد شرکت کردند
سید حسام الدین حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان فاریاب در این جلسه به تشریح مدل احصا مسائل که به صورت تخصصی و به کمک مردم شهرستان در حال انجام هست پرداخت وخواستار نشر وتکثیر این الگو در بیان و اولویت بندی مشکلات در سایر شهرستان ها شد .
در پایان جلسه مدیران کل هر کدام به بیان مسائل حوزه خود پرداختند و مصوب شد شهرک صنعتی فاریاب با اعتبار اولیه ۱۵میلیارد تومان به زودی شروع به کارکند ،ساختمان یادمان شهدای گمنام تکمیل شود ،همچنین به دستور استاندار مطالعات اولیه بیمارستان۳۲تخت خوابه فاریاب نیز شروع شود .

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید