آخرین بروزرسانی سایت : ۲۱ / اردیبهشت / ۰۳ | ۱:۴۸ ق.ظ

توديع و معارفه رئيس آموزش و پرورش كهنوج

 

به گزارش پايگاه خبري توار به نقل از روابط عمومی فرمانداری كهنوج، صبح امروز یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ با حضور شعبانی فرماندار، حجت الاسلام نجنو امام جمعه كهنوج، معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران ادارات ، بانک ها و فرهنگیان آیین تکریم و تقدیر از زحمات عنایت امیری  و معارفه جواد درویشی به عنوان مدیر جدید اداره آموزش و پرورش كهنوج در محل سالن اجتماعات شهید مطهری برگزارشد.
امام جمعه کهنوج در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات عنایت امیری گفت : اگر به صورت اجمالی و کوتاه بررسی بر عملکرد وی داشته باشیم حرکت ایشان( عنایت امیری ) در مسیر علم بوده است .
حجت الاسلام نجنو افزود : درسی که آقای عنایت امیری مدیر خدوم آموزش و پرورش به من و شما فرهنگیان داد این بود که فرصت خدمتگزاری اندک است.
وی خطاب به فرهنگیان و‌مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان گفت : اگر به وظیفه مان خوب عمل نکنیم و کوتاهی کنیم باید روزی در درگاه الهی پاسخگو باشیم .
امام جمعه کهنوج دستگاه تعلیم و تربیت را به دوری از اعمال سلائق شخصی در حوزه آموزش و پرورش توصیه کرد و افزود : در مسائل تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش نباید سیاسی کاری کرد .
فرماندار کهنوج در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات آقای امیری و تبریک به مدیر جدید آموزش و پرورش گفت : عنایت امیری و جواد درویشی هر دو از نخبگان جنوب استان هستند .

نماینده عالی دولت در شهرستان کهنوج در این جلسه با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و محلس شورای اسلامی خواستار مشارکت حداکثری همه آحاد مردم در انتخابات شد و افزود : فصل الخطاب همه ما نظرات مقام معظم رهبری هستند و حضرت آقا تاکید بر مشارکت بالا را در انتخابات دارند.
علی شعبانی افزود؛ مقام معظم رهبری در این انتخابات چهار راهبرد ، سلامت، امنیت ، و رقابت و مشارکت را در این انتخابات مد نظر قراردادند و همه ما باید در انتخابات در در راستای این چهار راهبرد حرکت کنیم .
فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش از اجرای طرح تفصیلی شهر کهنوج و رفع مشکلات زمین های فرهنگیان شهرستان طی گفتگو با معاون استاندار کرمان خبر داد و افزود : این مشکل پس از ۲۰ سال رفع خواهد شد.
عنایت امیری مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان کهنوج در این جلسه گفت: عمل به منویات مقام معظم رهبری، تکریم و منزلت و شان معلمان و جامعه بزرگ فرهنگی ؛ منجر به موفقیت های علمی خوبی در استان و‌کشور شد که در تاریخ کهنوج بی سابقه بود .
وی کسب رتبه اول در جشنواره خوارزمی و در رشته ریاضی و سایر موفقیت های علمی چشمگیر و متعدد را از جمله موفقیت های بزرگ دوران مدیریتی خود در آموزش و پرورش بر شمرد و افزود ؛ تمام تلاشم و همتم را در حوزه آموزشی بکار بستم .

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات آقای امیری مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان کهنوج گقت: تلاش ها و موفقیت های بزرگ آموزش و پرورش کهنوج در عرصه های علمی با مدیریت خوب آقای امیری اتفاق افتاد و آقای عنایت امیری از جمله همکاران و مدیران خوب و نمونه استانی بود و به نمایندگی از طرف مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از زحمات آقای امیری قدردانی می نمایم.
جواد درویشی مدیر جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان کهنوج در این جلسه ضمن تشریح برنامه های آتی خود در حوزه آموزشی گفت : تلاش خواهم کرد که شان و منزلت فرهنگیان حفظ و مشکلات آنان را رفع نمایم.
وی افزود : توجه به حجاب و عفاف از جمله برنامه های مهمی است که در آموزش و پرورش پیگیری و دنبال خواهم کرد .
درویشی تصریح کرد : برای بررسی و رفع مشکلات آموزشی با برنامه ریزی و طی جلسه ای طی روزهای آینده مشکلات را بررسی و برای رفع آن با هم اندیشی با جامعه بزرگ فرهنگی تلاش خواهم کرد خادم خوبی برای این بزرگواران در اداره آموزش و پرورش باشم .
در پایان این جلسه از زحمات آفای عنایت امیری مدیر سابق آموزش و پرورش تقدیر و با حکم مدیرکل آموزش و پرورش استان آفای جواد درویشی رسما به عنوان مدیر جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان کهنوج معرفی گردید .‌قابل ذکر است آقای عنایت امیری پس از ۳۴ خدمت صادقانه بازنشسته شد .


لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید