آخرین بروزرسانی سایت : ۲۸ / اردیبهشت / ۰۳ | ۹:۴۸ ب.ظ

فرماندار کهنوج در نشست خبری بمناسبت هفته خبرنگار: فعالیتهای خوبی با پشتیبانی شکرالهی در کهنوج انجام شد

به گزارش پایگاه خبری توار . نشست خبری فرماندار کهنوج صبح سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات فرمانداری کهنوج با اصحاب رسانه برگزار گردید .
شعبانی فرماندار کهنوج در ابتدای این جلسه ضمن تبریک هفته خبرنگار و تقدیر از زحمات ایشان، از استاندار و شکرالهی بابت پشتيباني و حمایت از ایشان در اجرای طرحهای مختلف تشکر کرد.
وی در حوزه آب از استقرار سه دستگاه حفاری برای حفر ۱۴ چاه در سطح شهر و شهرستان کهنوج خبر داد.
فرماندار کهنوج افزود : در حوزه باغشهر دهکهان ، راه بجگان به دهکهان در حوزه شهرستان کهنوج در حال اتمام است و بخشی از مسیر که در حوزه شهرستان منوجان قرار دارد نیز در حال فعالیتند و تا هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید ‌
ایشان همچنین از انجام فعالیتهای گسترده در حوزه ی آبرسانی و گازرسانی در دهکهان اشاره کرد و افزود فعالیتهای گازرسانی نیز در دهکهان آغاز خواهد شد.
شعبانی گفت: در حوزه مسکن نیز، پروژه مسکن مهر کهنوج بعد از سالها وقفه مجددا شروع شده است.
در حوزه مسکن روستایی ۸۶۰ فقره وام به متقاضیان پرداخت شده و در روستاها اگر متقاضی وجود داشته باشد می توانند جهت دریافت تسهیلات مسکن پیگیری و اقدام نمایند .
فرماندار کهنوج افزود: به بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی کهنوج نیز با همت شکرالهی و دکتر خیرخواه بودجه ی خوبی تخصیص یافته و با نظارت ما در شهرستان، تا مرحله زیر سقف طبقه اول رسیده و تا پایان سال طبقه سه و چهار آن نیز سقف زده خواهد شد .
در این حوزه البته دستگاه MRI نیز تا هفته دولت به بهره بردا ی خواهد رسید .
وی افزود آغاز بکار دانشکده پرستاری در کهنوج از ابتدای مهرماه ‌و نیز آغاز احداث خانه های بهداشت شاداب و عوض آباد بعد از ۱۰ سال وقفه در شهرستان کهنوج، از دیگر برنامه های حوزه بهداشت و درمان است .
در حوزه راه نیز ۵ کیلومتر راه روستایی آماده شده و تا پایان سال ۲۰ کیلومتر دیگر نیز احداث و آماده بهره برداری خواهد شد.
فاز دوم کنار گذر کهنوج به طول ۱۲ کیلومتر و دوبانده کردن محور قلعه گنج کهنوج نیز به طول ۱۰ کیلومتر کلنگ زنی و آغاز به کار خواهد شد.
فرماندار کهنوج گفت: در حوزه ورزش بیش از ۱۸ زمین چمن ورزشی مینی فوتبال در سطح شهرستان کهنوج احداث و در اختیار ورزشکاران قرار گرفته است.
راه اندازی مجدد استخر کهنوج نیز پس از پنج سال وقفه از دیگر طرحهای مهم در این حوزه بود که با پیگیری مدوام به سرانجام رسید .
فرماندار کهنوج گفت : در حوزه تامین زیرساختها تلاش گسترده ای آغاز شده که امیدواریم با هماهنگی و حمایت شکرالهی نماینده مردم در مجلس و استاندار کرمان ، بتوانیم فعالیتهای خوبی انجام دهیم که رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد .
در پایان این نشست، شعبانی ضمن تقدیر از خبرنگاران بعنوان بازوی مسئولان از ایشان با اهدای لوحی به رسم یادبود تقدیر کرد .

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید