آخرین بروزرسانی سایت : ۲۱ / اردیبهشت / ۰۳ | ۱:۴۸ ق.ظ

شهادت مامور جان برکف پليس در کرمان

 

به گزارش روابط عمومی توار . فرمانده انتظامي استان کرمان از درگيري ماموران يگان تکاوري رودبار جنوب با اشرار مسلح خبر داد و گفت: طي اين درگيري يک نفراز اشرار سابقه دار به هلاکت رسيد و در اين درگيري سرباز وظيفه يونس محمدي به شهادت رسيد

سردار “فرشيد” گفت: صبح امروز بيست و چهارم اسفند ماه ماموران يگان تکاوري ۱۱۵ زهکلوت رودبار جنوب از توابع کرمان هنگام پايش خودروهاي عبوري در حوزه استحفاظي به يک دستگاه خودروي سواري مشکوک و دستور ايست دادند.

وي افزود :  پس از دستور ايست ماموران يگان تکاوري خودرو اقدام به تير اندازي نموده و طي اين درگيري سرباز وظيفه “يونس محمدي” به شهادت رسيد و سرباز وظيفه “اميد رضا دستجردي” از ناحيه دست و پهلو مجروح و به بيمارستان منتقل شد.

اين مقام ارشد پليس با بيان اينکه در اين درگيري يکي اشرار سابقه دار به هلاکت رسيد و يکي ديگر از اشرار مسلج دستگير و به مقر انتظامي منتقل شد گفت: ماموران جان بر کف پليس تمام توان خود را براي حفظ امنيت و آرامش مردم فدا خواهند کرد.

سردار “فرشيد” با اشاره به سابقه شرارت و نا امني، گروگانگيري و حمل مسلحانه مواد مخدر شرور به هلاکت رسيده در منطقه جنوب شرق کشور بيان داشت: دو قبضه سلاح جنگي کلاشنيکف و مقاديري مهمات از اشرار کشف شد.

فرمانده انتظامي استان کرمان ضمن تبريک و تسليت شهادت شهيد گرانقدر شهيد”يونس محمدي” به پيشگاه مقدس حضرت وليعصر(عج) و خانواده داغدارش و با اشاره به اين که حال همرزم مصدوم بستري در بيمارستان مساعد است گفت: زمان و مکان تشييع پيکر مطهر اين شهيد عزيز متعاقبا اعلام خواهد شد.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید