آخرین بروزرسانی سایت : ۲۸ / اردیبهشت / ۰۳ | ۹:۴۸ ب.ظ

هشدار پلیس در مورد انتشار شایعات

*هشدار پلیس در مورد انتشار شایعات*
سرهنگ علی امیری فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج با اشاره به اینکه در روزهای اخیر شاهد افزایش نسبی تولید و انتشار مطالب و محتوای صوتی و تصویری «شایعه‌های کذب در کشور با اهداف مغرضانه» هستیم، اظهار داشت : در راستای مقابله با این پدیده مجرمانه طرح عملیاتی در پلیس فتا شهرستان کهنوج آغاز شده است.
ایشان با تاکید بر اینکه برخورد با شایعه‌سازان در اولویت ماموریتی پلیس فتا قرار دارد، گفت: بر اساس رصدهای صورت‌گرفته در فضای مجازی کاملا مشخص است که سطح تولید و انتشار شایعات با اهداف مغرضانه،ایجاد جو بی‌اعتمادی و القای حس ناامیدی در هموطنان صورت گرفته است.
در روزهای اخیر چندین کلیپ قدیمی از سوی افرادی خاص منتشر شده که
تمامی جریانات خبری منتشرشده در این خصوص در کارگروه‌های ویژه رصد و پایش پلیس فتا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در صورت مواجه با موارد خلاف واقعه و انتشار اخبار جعلی و کذب، برخورد قضائی با شایعه‌سازان در دستور کار قرار می گیرد. 
در این زمینه سروان اعظم پور رییس پلیس فتا شهرستان کهنوج اعلام نمود: تاکنون تعدادی افراد در این حوزه مورد شناسایی قرار گرفته اند و ضمن هماهنگی با مراجع قضائی پس از احضار ضمن تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح ارسال شده اند.
✍:مصیب احمدی

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید