آخرین بروزرسانی سایت : ۲۸ / اردیبهشت / ۰۳ | ۹:۴۸ ب.ظ

گزارش فرماندار منوجان از تخصيص زمين به كارخانه فركروم باسرمایه گذاری ٧٠٠ ميلياردی و اشتغال ٥٠٠ نفري

به گزارش پایگاه خبری توار . پس از انتشار گزارشي از سوي جبار زارعي خبرنگار پايگاه خبري توار در خصوص مصاحبه اخير مهندس مروجي مديركل صمت و علت عدم واگذاري زمين به سرمايه گذار كارخانه فركروم ، جمشيد سراجي فرماندار منوجان در مصاحبه با جبار زارعي گفت : يك سرمايه گذار از سوي اداره كل صمت جنوب كرمان جهت اخذ زمين و احداث كارخانه فركروم با سرمايه گذاري ٧٠٠ ميليارد توماني و اشتغال ٥٠٠ نفر در منوجان معرفي، مراجعه و با همراهي امام جمعه شهرستان ، رئيس صمت منوجان و رئيس منابع طبيعي سه نقطه در منوجان جهت احداث كارخانه به وي معرفي گرديد كه يك نقطه را تعيين و اقدامات لازم انجام شود كه بعد از آن فرد سرمایه گذار مراجعه اي جهت پیگیری نداشته است .
در اين نشست، فرماندار در تماس با مديركل صمت جنوب و سرمايه گذار كارخانه فركروم، اعلام آمادگي كرد كه بزودي نشستي را با مديران كل محیط زیست،آبياري و برق منطقه ای استان و شکرالهی نماینده مردم، جهت رفع مشکل و تخصیص زمین جهت اجرای طرح کارخانه فرکروم تشکیل خواهد داد و‌تمام تلاشش را برای رفع مشکل بکار خواهد بست.
کیانی سرمایه گذار طرح که به صورت تلفنی در این مصاحبه شرکت کرده بود، گفت : با توجه به اینکه بیش از سه سال در کهنوج پیگیر موضوع بوده ام و زمینهایی که معرفی شد، قابلیت احداث کارخانه را نداشت، به شهرستان منوجان معرفی و مراجعه کردم که مقرر شد زمینی در اختیارمان قرار گیرد که اخذ استعلامات آن زیاد طول نکشد و بتوان طرح را در موعد مقرر اجرا نمود.
مدیرکل صمت جنوب کرمان ضمن تقدیر از همکاری و‌حساسیت فرماندار منوجان در اجرای طرحهای صنعتی و اقتصادی، ابراز امیدواری کرد در جلسه پیش رو، زمین مورد نظر به سرمایه گذار جهت احداث کارخانه تخصیص یابد و استعلامات آن نیز با همکاری همه دستگاهها اخذ شود .
در ادامه فرماندار کهنوج نیز در تماس با جبار زارعی در خصوص مطلب منتشر شده گفت: این موضوع مربوط به فرمانداران قبلی کهنوج‌ بوده و این سرمایه گذار در زمان تصدی بنده به فرمانداری مراجعه نکرده است و الا ما هم آمادگی رفع مشکل را داشتیم .
در هر حال امیدواریم با پیگیریهای رسانه ای و همکاری فرماندار پرتلاش منوجان این طرح در منوجان اجرا شود .

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید