آخرین بروزرسانی سایت : ۲۸ / اردیبهشت / ۰۳ | ۹:۴۸ ب.ظ

بدرقه فرزندان شهید”ناصر بشنام “از خانه تا مدرسه توسط فرمانده انتظامی استان

به گزارش پایگاه خبری توار .گروه استان ها-کرمان-همزمان با فرا رسيدن سال تحصيلي جدید و بازگشایی مدارس فرزندان شهید”ناصر بشنام”با همراهی فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان انتظامی سال تحصیلی را آغاز کردند.
به گزارش پايگاه خبري پليس، صبح امروز اول مهرماه همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، فرمانده انتظامي استان با حضور در منزل همرزم شهید خود”ناصر بشنام”دو دختر و یک پسر نوجوان این شهید عزیز را از درب منزل تا مدرسه همراهی کرد.

سردار”فرشید”در طول مسیر ضمن گفتگویی صمیمانه با فرزندان شهید بشنام، نظم و امنیت کنونی را حاصل رشادت و جانفشانی پدر گرانقدر آنان و دیگر شهدا برشمرد و با حضور در مدرسه دخترانه شاهد سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان تبریک گفت و ضمن معرفی دختران شهید به دانش آموزان در سخنانی کوتاه بیان داشت: امروز توفیق داشتیم فرزندان همرزم شهیدمان را از درب منزل تا در جمع شما همکلاسی های عزیزشان همراهی کنیم.

وی افزود: هیچگاه نباید فراموش کنیم امنیت امروز نتیجه ایثار و از خودگذشتگی همین شهدا است و نباید اجازه دهیم فرزندانشان جای خالی آنان را حس کنند بلکه باید همواره قدردان شهداء و خانواده عزیز آنان باشیم.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید