آخرین بروزرسانی سایت : ۲۸ / اردیبهشت / ۰۳ | ۹:۴۸ ب.ظ

شكرالهي : تا زماني كه زيرساختها فراهم نشود توسعه نخواهيم يافت

به گزارش پایگاه خبری توار ،شكرالهي نماينده مردم پنج شهرستان جنوبي در مجلس شوراي اسلامي در بين اصحاب رسانه گفت:
جنوب كرمان بهشت معادن است و تلاشم را براي فعال كردن معادن گذاشته ام كه با فعال شدن اين معادن مردم نيازي به مشاغل كاذب نداشته باشند .

منصور شكرالهي نماينده مردم پنج شهرستان جنوبي در مجلس گفت: از بتداي دوره نمايندگي كارهاي زيرساختي كه بيش از ٢٠ سال زمان گذشته را پيگيري كرده ام و طرحهاي به محاق رفته مانند منطقه ويژه اقتصادي جازموريان را مجدد استارت زده ام.

وي افزود: منطقه ويژه اقتصادي نقش بندر خشك را دارد و با وجود منطقه ويژه و پتروشيمي كه احداثشان در همين سال آغاز خواهد شد بخش زيادي از معضل بيكاري رفع خواهد شد.

شكرالهي در خصوص مركزيت استان كرمان جنوبي نيز اعلام كرد : مركز استان كرمان جنوبي بايد با نظر كارشناسان تعيين شود و بنده براي خودنمايي حرف غيركارشناسي نمي زنم .

وي در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص پادگان ارتش نيز گفت: انرژي زيادي براي برگشت پادگان ارتش صرف شده است. نبايد اجازه ميدادند اين تجهيزات جابجا شود و جلسات مختلفي با مسئولان مربوطه و سرلشكر باقري رئيس ستاد مشترك نيروهاي مسلح و قاليباف رئيس مجلس در اين خصوص برگزار شده كه اميدواريم به نتيجه برسيم اما كار سختي را پيش رو داريم.

اين نماينده مجلس افزود: منطقه ما نياز به زيرساخت دارد و تا زماني كه زيرساختها فراهم نشود توسعه نخواهيم يافت و بعنوان نماينده بايد پيگير ايجاد زيرساخت براي طرحهاي توسعه اي باشم.
شكرالهي در ادامه اين نشست گفت: در ديداري كه با رئيس جمهور داشتم ايشان عنوان كرد ، توجه ويژه به جنوب كرمان داريم .

وي در خصوص پيگيري طرحها افزود: در لايحه بودجه، طرح راه آهن مسير جاسك به كهنوج ديده شده است.
تخصيص بودجه به جاده محمدآباد به جاسك كه يكي از برنامه هاييست كه جنوب كرمان را به آبهاي مكران متصل مي كند انجام شده است و امسال بودجه ٦٠٠ ملياردي براي آن درنظر گرفته شده است.
ايشان در خصوص معضل سوختبران گفت: براي وضعيت سوختبران در شوراي راهبردي استان پيشنهاداتي مطرح شده كه يكي از آنها تغيير مسير و تعيين مسير سوختبران بوده است.
همچنين جنوب كرمان بعنوان پسكرانه مكران ديده شده است كه مي تواند آينده خوبي را براي منطقه رقم بزند.
شكرالهي در پاسخ به وضعيت بيمارستان كهنوج نيز گفت: ٥٠٠ ميليارد تومان براي احداث بيمارستان ٢٢٠ تخت خوابي كهنوج بعنوان بيمارستان مادر پنج شهرستان، براي سه سال در نظر گرفته شده كه ٦٠ ميليارد آن بحساب پيمانكار براي تجهيز كارگاه واريز شده كه بزودي آغاز بكار خواهد كرد.
وي از كنار رفتن بنياد مستضعفان بعنوان معين اقتصادي قلعه گنج نيز خبر داد و عنوان كرد: شركت ملي مس كشور معين اقتصادي قلعه گنج و رودبار انتخاب شده است كه فعاليتش را در اين دو شهرستان آغاز خواهد كرد .
جلساتي با مديران گهرزمين نيز داشته ايم كه به مسئوليتهايشان در منوجان عمل كنند.

شكرالهي در پايان ضمن تقدير از رسانه ها از ايشان خواست براي توسعه منطقه فارغ از نگاههاي سياسي،قومي و منطقه اي دست در دست هم دهند و به مسئولين كمك كنند تا كارها پيشرفت بهتري داشته باشد .
وي افزود از نقد سازنده استقبال مي كنم و از همه افراد صاحب فكر و انديشه مي خواهم براي توسعه و پيشرفت منطقه مسئولين را همراهي كنند.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید