آخرین بروزرسانی سایت : ۲۸ / اردیبهشت / ۰۳ | ۹:۴۸ ب.ظ

فرماندار کهنوج در شورای اجتماعی عنوان کرد : مصوبات شورای اجتماعی مثل مصوبات شورای تامین لازم الاجراست

به گزارش پایگاه خبری توار ، به گزارش روابط عمومی فرمانداری، صبح امروز جلسه شورای اجتماعی شهرستان با هدف راه اندازی کانون یاریگران زندگی در روستاهای بخش مرکزی و با حضور احمد یوسفی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمان ، شعبانی فرماندار کهنوج، فلاحی مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان ، نظری معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداري ، سالاری بخشدار مرکزی، جمعی از دهیاران در محل سالن اجتماعات شهدای انتظامی فرمانداری برگزار شد.
فرماندار کهنوج در این جلسه با تاکید بر شناسایی و راهکارها جهت رفع مشکلات و آسیب شناسی مسائل اجتماعی در روستاها ، گفت : ۳۰ زمین چمن در روستاها راه اندازی شده است و تلاش خواهیم کرد در زمینه توسعه ورزشی در روستاها گام برداریم .
علی شعبانی افزود : دهیاران به عنوان نماینده دولت در روستاها باید در جلوگیری از آسیب های اجتماعی تلاش کنند و موثر واقع شوند .
ایوب فلاحی مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان در ابن جلسه با اشاره به اهمیت ساختار اجتماعی در جامعه گفت : خروجی حوزه اجتماعی وسیع است .
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان افزود : دهیاران باید در کنار کارهای عمرانی به کارهای اجتماعی توجه کنند .
وی خطاب به دهیاران بخش مرکزی و چاه مرید گفت : اولوبت اصلی شما باید رفع آسیب های اجتماعی باشد .
ایوب فلاحی تصریح کرد: اگر در زمینه اجتماعی موفق باشیم سرمایه گذاری محسوب می شود .
دبیر شورای هماهنگی مبازره با مواد مخدر استان کرمان در این جلسه گفت : بحث اعتیاد در کل استان متاسفانه هزینه های بسیار زیادی را در زندگی مردم و خانواده ها و مردم ایجاد کرده است که قابل جبران نیست .
احمد یوسفی افزود : ۵۵ درصد دلایل طلاق در استان کرمان در سال گذشته اعتیاد بوده است .
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان خاطر نشان ساخت : اعتیاد هزینه های زیادی در زمینه سرمایه های اجتماعی به دنبال دارد.
کورش احمد یوسفی افزود: بنا داریم با اجرای طرح یاریگران زندگی در روستا با کمک دهیاران و سمن ها اقدامات پیشگیری از مواد مخدر را به صورت هوشمند به مرحله اجرا دربیاوریم.
در پایان این جلسه کانون یاریگران زندگی در روستای زه افتتاح شد .

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید